راهنمای نهایی برای طراحی سایت - شرکت طراحی سایت

Wiki Article

ارایه سیستم مولتی کتگوری، مولتی برند، فیلدهای پارامتریک برای محصولات، تعریف انواع مشخصات برای محصولات، تعریف انواع روش های ارسال، خرید و پرداخت که همگی مدیریت راحت سایت را برای کارفرما در کنار بسیاری از امکانات و کاربری آسان را برای کاربر فراهم می آورد.

مهندسان تیم ما،از آخرین شیوه های کدنویسی برای ساخت وب‌سایت شما استفاده می‌کنند. بنابراین از کیفیت کار ما مطمئن باشید.

نظم در طراحی فوتر سایت اهمیت بسیار زیادی دارد. بازدیدکننده نباید در زمان مشاهده فوتر با المان‌های گرافیکی زیادی مواجه شود و باید بتواند قسمت‌های مختلف فوتر را از هم تشخیص دهد. بهتر است از ستون‌بندی مشخصی استفاده کنید و اطلاعات کلیدی را دسته‌بندی نمایید.

.. مواردی هستند که با توجه به زمان و انرژی که برای پیاده سازی آنها صرف میشود در قیمت طراحی فروشگاه اینترنتی تاثیر خواهند داشت.

تصویر شاخص: در این قسمت می‌توانید یک تصویر برای پیشنمایش برگه خود انتخاب کنید. تصویر شاخص بیشتر در نوشته‌ها کاربرد دارد تا برگه‌ها.

پاپ آپ در دنیای سئو درست مانند یک شمشیر دو‌لبه عمل می‌کند! شمشیری که هم ‌می‌تواند باعث بهبود اوضاع سایت شود و هم می‌تواند کاربران را از...

در طراحی وب سایت تعاملی، طراح با تمرکز روی رفتار مخاطبان خود سعی می‌کند رابط وبی ایجاد کند که مخاطب احساس و تجربه خوبی از آن به دست آورد و به راحتی بتواند هدف خود را در آن پیدا کند.

در واقع بعد از پیاده سازی کامل سایت مبتنی بر اصول کامل سئو، نحوه کار با پنل سایت توسط کارکنان این مجموعه به مشتریان آموزش داده می شود.

اگر می‌خواهید از آخرین و محبوب‌ترین مقالات ما در ایمیل خود مطلع شوید، همین الان ایمیل خود را در کادر زیر وارد کنید:

در بخش تنظیمات وردپرس میتونید اینکارو انجام بدید اما همه رو نمیشه انجام داد.

با طراحی سایت شما میتوانید از سراسر دنیا مشتری داشته باشید!

کدام یک برای طراحی فروشگاه اینترنتی مناسب تر است: وردپرس یا سایت اختصاصی؟ با توجه به این که فروشگاه های اینترنتی حجم بالایی دارند و بعد از مدتی ورودی سایت شما بسیار بالا میرود و به دلیل امکانات زیاد سایت، توصیه ما به شما این است که از سایت های وردپرسی استفاده نکنید و قالب فروشگاهی خود را به صورت اختصاصی بنویسید تا در آینده و پیشرفت کسب و کارتان دچار مشکل نشوید.

همیشه آرزو داشتم یک منبع آموزشی فارسی وردپرس می‌بود تا علاوه بر یادگیری ساده تر وردپرس ، از پیشنهادات آموزشی آن استفاده میکردم. آن آرزو، اکنون، “همیار وردپرس” نام دارد.

افزونه‌ها: در این بخش می‌توانید افزونه‌های خود را نصب و فعالسازی کنید. افزونه‌ها به شما کمک می‌کنند تا قابلیت‌های سایتتان را افزایش دهید.
راه‌اندازی سایت با قالب اختصاصی سفارشی، طولانی‌تر است. چون سایت باید از ابتدا طراحی و کدنویسی شود. برای همین نیاز به زمان بیشتری دارید.

شما اکانت موردنظر رو بسازید و تمام فعالیت‌ها و نوشته‌ها رو بهش اختصاص بدید و ادمینش کنید تا ادمین قبلی رو حذف کنید.

 کار با آن راحت است و به راحتی می‌توانید سایت خود را مدیریت کنید.

نام و دامنه وبسایت بیان کننده هویت اصلی شماست پس حتما در انتخاب آن دقت داشته باشید. اما بعد از انتخاب دامنه، نوبت به خرید آن و خرید سرویس میزبانی وب (هاست) می‌رسد. منظور از هاست محلی است که قرار است اطلاعات و محتویات سایت شما در آن ذخیره شود. این موضوع دقیقا همانند ذخیره اطلاعات در کامپیوتر شما است. با این تفاوت که با خرید سرویس های میزبانی وب دسترسی کابران از هر نقطه‌ای جهان به سایت شما امکان پذیر خواهد شد و فقط کافی است که شما دامنه خود را اینجا کلیک کنید به هاست‌تان متصل کنید؛ البته شما باید پیش از آنکه خریدی انجام دهید حتما ویژگی‌های یک هاست مناسب را به خوبی بشناسید.

همینطور در صورت تمایل می توانید خدمات سئو سایت خود نیز به تیم ما سپرده و با خیالی آسوده فقط کسب و کارخودتان را مدیریت نمایید.

پس از پایان نوشتن اولین نوشته خود روی دکمه “انتشار” کلیک کنید. برای دسترسی آسان کاربران به نوشته، باید یکی از صفحات خود را به عنوان “وبلاگ” برای قرارگرفتن نوشته‌ها تعیین کنید.

حال که با اهمیت فوتر سایت و دلایل آن آشنا شدید بد نیست ببینیم فوتر سایت را چگونه طراحی کنیم که بتوانیم از مزایای آن بهره‌مند شویم.

اگر شما محصولات فیزیکی زیادی دارید و میخواهید آن ها را در فضای وب بفروش برسانید می توانید از این قسمت ثبت درخواست خود را برای طراحی سایت فروشگاهی خود ارسال کنید.

اما هنگام استفاده از پرتال، هر چند امکان طراحی اختصاصی وجود اینجا دارد، اما لزومی ندارد این روش را انتخاب کنید. بلکه می‌توانید یکی از قالب‌های پیش فرض این سایت ساز را انتخاب و سپس آن را با توجه به نیاز و سلیقه خودتان ویرایش دهید. در نتیجه هزینه ساخت سایت شما بسیار کمتر خواهد شد.

مهم‌ترین دغدغۀ مجموعۀ سلینوی کاله، معرفی محصولات جدید خود به بهترین شکل ممکن بود. یک برنامۀ حرفه‌ای و هدفمند راهکاری بود که طراحی وب سایت چیست تیم تولید محتوای نوین ارائه داد.

سلام چه طوری میتونم یه مقاله بنویسم تو ورد پرس که توی منو باشه ولی توی صفحه ی سایتم نباشه که صفحه اولش شلوغ باشه

ابتدا جهت مشاهده نمونه کارهای فروشگاه اینترنتی طراحی شده توسط شرکت طراحی سایت کاسپید وارد صفحه نمونه کارهای فروشگاه طراحی سایت اینترنتی شده و آنها را مشاهده نمایید.

ارایه ساختار و چیدمان صفحه اصلی و کلیه صفحات داخلی و شبیه سازی عملکرد وب سایت

حال بعد از اتمام کار به صفحه اصلی سایتتان مراجعه کنید بدین شکل خواهد بود:

Report this wiki page